søndag den 11. maj 2014

Ejendomsservice Snerydning og trappevask. Få en oversigt her




Hej,
Jeg er ved at lave et par hjemmesider, hvor man kan få et overblik over firmaer der udfører ejendomsservice ( viceværtservice) trappevask, skadeservice, snerydning og andre former for rengøringsfirmaer. På de hjemmesider kan søge efter dem i forskellige byer. For eksempel har jeg lavet en side om firmaer der udfører skadeservice i København, den kan du finde her

Mit mål med det, udover at markedsføre Aktiv 3, som det mest informationsgivende firma indenfor rengøring og ejendomsservice , at give service til alle i hele branchen. Konkurrenterne er der alligevel, så hvorfor ikke bare få det hele ud i det åbne, og give deres informationer videre ? Vi vinder allesammen på det !

Så udover den side om skadeservice, har jeg en der mere konkret handler om ejendomsservice, den er her, og så har jeg en der mere præcist handler om snerydning. Den er her.

Alt i alt vil i , over tid, kunne se at Aktiv 3 er det eneste sted på nettet du behøver, når du søger information om trappevask, snerydning, ejendomsservice ( viceværtservice ) og andre opgaver som et rengøringsfirma kan løse. Om det så ligger i København, Ballerup, Herlev, Lyngby eller Holte.
 Vi er der.

Kontakt os gerne for uforpligtende tilbud på ejendomsservice ( viceværtservice), trappevask, snerydning eller anden form for rengøring på telefon : 42101040 eller via mailen support@aktiv3.dk. Tak for din opmærksomhed.

Mvh
Jimi Hove
Aktiv 3


Ingen kommentarer: