tirsdag den 22. januar 2013

Blog fra et rengøringsfirma på Blogger.com



Hej,

Så vil jeg også gerne have lov til at bruge blogger.com , som en ekstra blog i forhold til den som jeg har hos Aktiv 3 .

Efter at blogger.com er blevet integreret med Google+, er jeg med på vognen :) Jeg elsker Google+, og tror på at det er fremtiden for virksomheder der gerne vil ses på de sociale medier.

Min blog hos Aktiv 3 bliver derfor mere firmarelateret, hvor den her blog vil blive mere tips til rengøring, viceværtservice og anden info som du måske kan finde interessant. Kort sagt bliver det lidt mere løst i kødet, her på bloggen. Jeg håber du kan holde det ud :)

Viceværtservice - Hvad er det ?
Det ligefremme svar er naturligvis - den service en vicevært udfører. Men der er dog en lille forskel. Vores primærer kunder er mindre ejendomme i København, som ikke har råd, eller brug for en fuldtids- vicevært, og der kommer vi så ind i billedet og tilbyder trappevask, snerydning, vinduespolering, pasning af fyr, gadefejning osv. Vi arbejder som sagt mest i København ( Nørrebro, Østerbro, Indre By, Amager, Frederiksberg og Vesterbro ) , men har også glade kunder til vores viceværtservice i det ydre af København , såsom : Bagsværd, Søborg, Lyngby, Brøndby, Albertslund, Ballerup , Roskilde osv. 

Dette var en lille præsentation af os, besøg os gerne nu på aktiv3.dk og bestil vores services, og find ud af hvorfor vores kunder oftest bliver hos os i over 10 år. 
Og som et lille tip til sidst : så kan du smøre din sneskraber ind i olie når du rydder sne, så glider sneen lettere af, og din snerydning bliver lidt lettere.
Kom gerne med en kommentar også, og få flere gode råd til snerydning, trappevask, vicevært -opgaver osv her på bloggen.
Tak for din tid
Mvh
Jimi Hove - Aktiv 3   




Ingen kommentarer: